n0xn - en låga om natten
varför brinner en låga om natten när man undrar om nåt man inte vet när elden har fått fart i dimman varför ska då drömmarna försvinna men drömmen kanske var för stor men man kan klara av mer än man tror vill va vän med alla runtomkring men jag blir stoppad av nåt annat ting som att tiden inte skulle räcka till sen somnar jag lugn och i frid in med den jag älskar tätt intill och allt jag vill är att tiden ska stå still REF men tiden kommer alltid hålla samma hastighet får jag tid att leva ut min verklighet jag vill lära mig ta chansen slippa leva i ett liv av ovishet REF i dina ögons glans speglas mina ögons dans och pennan vass likt en lans skriver om det jag älskar mest av allt även när mitt land är kallt så finns du där som en värmande hand som vid närkontakt får mitt hjärtan i brand utan svar finns inga frågor att ställa och därför ska jag svara innan på alla frågor du undrar för det är mitt liv du infekterar och jag vill att du ska veta att jag älskar att vi är sjuka i varandra och jag vill att tiden ska stå stilla REF men tiden kommer alltid hålla samma hastighet får jag tid att leva ut min verklighet jag vill lära mig ta chansen slippa leva i ett liv av ovishet REF Skriv nåt för en gångs skull :*(
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|