astmatic - session
skulle igentligen bli en riktig låt men e trött nu så ni får en session=P haha astmatic - session! Det är jeppe och jag måste berätta/ Om det här som tynger mitt hjärta/ alla människor som skapade detta/ som just nu inte går förbättra/ de blir svårt för vissa när andra ska ha det bästa/ Så jag sitter här på morgonen klockan är 05,23/ Jag tog lite papper för att skriva detta brev/ Jag har föreställt mig en värld utan misshandel å räddsla/ att alla hade ett hem och något att äta/ Inge brott,bråk och kriminalitet/ att alla hade nån, och slapp att sitta i sin ensamhet/ hade en gång ett hopp om denna värld/ allt var bara lycka och inga besvär/ Det finns folk som alltid har mörka dagar/ fast detta så är det ingen som klagar/ jag vet alla har sina stunder/ där allt kan vara fel och att det känns som att livet ska gå under/ så jag säger men dessa ord/ tappa inte greppet och stå båda fötterna på denna jord!/ Jag ville bara berätta hur jag känner å hur jag mår/ men nu när jag gjort det så får jag ångest efteråt/ Blir glad av alla svar å kommentarer=P men som sagt de e en text jag ska jobba med=P bless ya!
Älskar att älska hatet!
www.znapmusic.com/r3a
|