Uhh och ElakeEric mörbultar Hasse/Vergilius!
Get your bandanas together Aron Zantana och Marwin Shabazz läjzar en diss till en Hasse den Runde. Njut av denna lätt underhållning och le på smilbanden. Detta är banal humor kombinerat med hat och då slutar det på detta brutala sätt. Zantana: Kristoffer Hansson, din snopp är askort Min däremot är tjock och avlång och befinner sig om jag inte minns fel i din mammas fitta Att jag rippar...dig, det är helt klart, som ett färdigt hus Din morsa är ingen meriterad kvinna, det enda hon jobbat med är min kuk Du är förfärligt ful och jävligt senil Står där och bögar, vad är det för stil? Du blir ägd som en bil Jag flashar med green, mina raps, de är clean, jag blastar på beats, crashar och trashar din stil, mmm...din morsa bazzas så fint The Shabazzadour: Hasse, världens största jävla böghora Med samma mentala kapacitet som barn i förskolan Hasse, killen som tror han slår hårt Men som i själva verket bara delat ut smärta då han bitit i en annan mans vårtgård Jag sparkar dig som en missnöjd chef Så ska vi se vems kropp som snart vinröd är Mina rader tunga som något väger mycket Du är så jävla dålig, det är något hela världen tycker Bandana: KeffaKoffe, vad ska man säga om detta offer? Vad sägs om det här? Du borde heta SämstaSolle eller RäddaRoffe, lyckligtvis var det var inte få som fattade att du inte var bra som en dålig rappare Du ser ut som väldigt många som är fula Och din mamma, en horig, ful tant är som gjorda för att suga krokiga kukar Du borde sluta rappa, fokusera på att vara en bög För det kan bara vara en bög som rakar sin röv Shabazz the Killa: Det är jag och killa cam, ja, min kamera mördar Dig och nakna bögar som staplas i högar Jag avrundar som slutet på en cirkel För den vi skjuter på är Krille Du vill vara player o knulla småflicker Men avrundar ändå lördagkvällen hemma med två snickers Det var på vippen, din feta korv Du borde börja träna, som Stefan Holm Ba-nana: Mitt namn är Aron Zantana, fattar du? Det är jag som bombarderar din morsa med massa kuk Du är kraftigt ful, tjock som en björn Din mammas kropp den är mör, kanske för att hon fått så mycket snopp i sin röv Jag håller det thug, du är är så fet din jävla fetta Att du kan äta 1000 hamburgare utan att känna mättnad Du ser ut som en bulle, kan inte få slut på din hunger Medan du är ute med hunden får din morsa kuken i munnen Shabazz, dat ol' crazy cattle: Hasse, ditt feta jävla kreatur Så dålig att till och med din gratismp3or reas ut Medans din morsa kalasar på min feta kuk Jag tror det är dags att sluta leka nu Hasse den fete, så fort man ser det så fattar man Jag hoppas du försvinner som Staffan Strand Jag vet att mina rader är underbara Blir du förvånad har du mycket att tappa, du har ju dubbelhaka
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
|