Kreativ - Svar Fo Shizzle(Tekla diss)
Du snackar små och hårda,Du måste snacka om din kuk Här får ni veta en riktig hemlighet,Tekla är egentligen en brud Tanten som bodde i din låda,Hörde att det var din mamma Du har inget att komma med så dra tilbaka till Lunar och stanna Du sitter jämt i häktet,Det måste vara för att du inte våger springa från snuten Ser jag dig ute på stan tar jag upp min Desert eagle,Siktar och skjuter Du kan itne stava,Lär dig rimma innan du dissar "Tha King",Kreativ Du läste min diss till dig,Då är det fan självklart att du vill ta ditt liv Raden om viktväktarna,Jag satt väl i några sekunder Sen kom jag på hur fet du var,För dig blir det torsk som dina kunder Vilken grabb,Hotar med sina vänner fast han inte har några Du är Whoa's största mytoman va?Var bara tvunget att fråga Skiter i om det är nödrim,Du snor ändå alla mina mannen Där fick du fan så du höll käften ett tag,Shaaait lilla grabben Ska vi snacka Fitzpatrick?Du battlar Smith & Wesson's skapare Din fittiga lilla Lunar G,Snälla lillaTekla sluta leka gata bre Sluta prata om dina låtsas kompisar,Sluta leka fotbolls proffs Har kollat dina texter man,Du blir sågad och får inga propps Du fick det i din diss till oss,Hur mycket betalade du dom? Ta med ditt gäng hit grabben......................Kom bara kom Skiter i refräng,Haha palla lägga tid men svara du lään,Lets take it audio?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|