Pundish - (Sluta)
CHOURS - De här är mitt liv ja lägger ner på beaten - Softa i betongen och meckar upp skiten - De här är mitt liv de bara puff puff pass - Softa i betongen och checka in all ass - De här är mitt liv ja fick kämpa för allt - Softar i betongen shit var det är kallt - De här är mitt liv ni aldrig kommer fatta - De abbe MadBeat Kenya Mombasa - RAP - From Kenya to Sweden shit va tiden går - Sitter här med en knach hur tro du ja mår? Ken sa de bäst tro ni att ja vill flumma - Iggnoranta muthafuckaz tro ni att ja vill punda? Jag var 12 när jag börja o vänta på att sluta - Av droger blir man slukad ja vill inte nyta - Trött på det hela snälla tar mej här ifrån - Innan ja mecka en till o tömmer en bong - Vill inte ha nån behandling klara mej bra - Börja aldrig med skiten kom ihåg va jag sa - Om ja dör ikväll va ska du säga om mej - Gee fet med propps te killen ma ja älska dig - Soc vill göra det bätter men ja lita inte på nån - En kniv i ryggen ja håller mej borta från dom - 6952 jag hämtar up en flaska - Ringer min grabbar och börja halsa -
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|