n0xn - glada kliv
Du håller i kopplet, och jag styrs av hoppet om att få leva ut det som brinner i kroppen jag vet att de kommer en tid som jag älskar och jag vet att den jag tänker på hela tiden, är frälsarn som helt enkelt komma skall och denna är som upplockad och kastad ur en saga, för du är sagolikt älskad jag flyger i luften vingburen av känslan att inte ha ängslan och att kunna älska att vara den man du vill vara tillsammans med även aldrig hata i stridens hetta och fred stop... frågetecken, är allt en lyckodröm nyper mig i armen och vaknar upp ur min sömn dömd till att leva förevigt förblindad av kärlek för tror du all tid jag lagt ner bara var för en lek så vet du med säkerhet att jag förevigt är borta och då är jag fri, jag är fri och jag tar mig tid att se över mitt liv och skänka en tanke till min själ som ska slippa konstant gräl och förvandlas från destruktiv till ett lekfyllt sinne, som påbörjar boken "mitt liv" till sista sidan där jag påminns om alla glada kliv Skriv nåt plzzzz
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|