Edosh - ?
Har inte kommit på något namn till texten än, behöver lite hjälp med det. Sen så kommer inte på någon refräng heller. E detta rätta vägen eller har jag hamnat fel Står på hög höjd vågar inte titta mer Alla är analfabet så ingen öder läser Livet är ett spel å folk är bara pjäser Handlar oftast om snabba para Som alla bara vill göra Vinner när talen läses upp för dem döva Många gisslan draman då inre frihet blir berövad Oh så skönt hela kroppen känns bedövad Böner bli hörda få stopp på min längtan Jag springer men blir tagen och fängslad Döda mig om du vill bara du lämnar själen till änglar ingen tid för att tänka alla handlar på reflexer Alla håller pakten fast ingen vet sekten Skriver verser försöker bilda en bild Följ aldrig john våga ej intill Fast du inte inte är en slav under makten Om regler blir brutna begravs du i schakten Blatten får tala men endast de stumma så pay attention Alla vill men bara få får korsa gränsen Skriver på pappret och pennan brinner som eld Jag har funnit allt men när finner jag mig själv? Vem är jag vad gör jag här vad händer och har hänt Kaos bland folket för det har kejsaren bestämt De säger mycket fast de knappt sett Nu är det dags att gå tillbaka till fas ett När lyckan aldrig kom i form av glaset
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|