Crew - Till vänner och hösten... (32)
Vänner. Fredde. Finns inte stora ord som kan beskriva dig mer än nog Kan inte finna en mer likasinnad, ser mig som din tredje bror Weckström. Tack för alla minnen, våra finaste stunder Kommer upp på vinden, hälsar på ett gripande under Samuel. Min vän, visst får jag väl skryta… Över att du finns i mitt liv, den godaste själen under den hårdaste ytan Aso. Mirakel-piraten i knaset, en huligan som kämpar sig fram Ett underbarn från Kurdistan, jag förblir din hjälpande hand Nico. Du är bäst på ditt eget sätt, glider med stil Sådan positiv energi är varje livs medicin… Ayaz… Det finns ingen sjukare jävel. (Aldrig utan min kärlek.) Inte han som samlar damm, Klampar fram med en sprudlande glädje Mallo. En fin del av mitt liv, hoppas alla förstår Att du har gett mig självkänsla. Tack och förlåt! Jönsson. I snällhet är du nummer ett, alltid lugnet själv I en värld där man får vad man förtjänar vore du kung ikväll Matte. Du har lärt mig mycket, när blir nästa konsert? Vill sitta där och prata, tänka “livet skall kännas så här” Limpan. Angående originalitet är du tidernas praktexempel Äkta, när många andra är som sedlar utan vattenstämpel Dennis. Du vet att du är grym, och mycket intressant Jävligt synd att vi ses så sällan, lycka till med allt Visst förtjänar ni alla mycket mer än ett par rader var Hoppas det värmde ändå! Ses snart, ha det bra Nyhöst. Våren kom och gick, sommarens sista kväll blev höstväder Nu faller bladen, kvar blir bara minnena och rönnbären September kan vara tiden vi sjunker, felar, tröstäter Också vara vackrast av allt och alla, rena drömfärden Nostalgin blomstrar i alla fall, fastän resten ruttnar Tar fram och lägger undan, någonting allmänt bättre stundas Underligt sant, hösten är inte mörker Förruttnelsens färger döljer någonting större
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|