Kreativ - Daglig Våldsskrift [HFU]
Du snackar BMW,Mannen jag glider runt i stridsvagn Allt besökar kollar på dig och säger"Skötaren!Bits han"? Skulle du knulla mig?Shait man det är väl incest? Igår kallade du mig för "Bror" så ta och håll käft Mayn du är lika äkta som din flickväns orgasmer Enda gången du är "Dawg" är när du blir rastad Du kallar dig för gangster men backar för min pickadoll Snackar om att du är med i nåt crew,Det spelar ingen roll Dissa mig och jag hugger tillbaka snabbare än snabbt Tryckte din morsa igår..Mayn det var slappare än slappt Så jag drar mig tillbaka för att dyka upp med en AK Skjuter av ditt huvud och säger "Tack det var bra så" Jag ligger med din flickvän,Hon har aldrig haft bättre sex Började som din,Nu är hon min och hon slöt som ditt ex Jag skissar upp bilden på din extremt tråkiga gravsten Det var allt från Kreativ,Han som dissat alla sen barnsben Yaowh,Ge klok kritik!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|