Johan & Vikke - Ställer och styr
Johan - Djureri Johan dyker upp och gör skiten till en sensation och förvandlar din ändstation till en kanon en hämdaktion utan motivering som ryska snutar mot regering luta dig mot relingen och få en hoppspark i nacken och du fattar snabbt att du inte bottnar i vattnet skäms för ditt liv när jag vinner med tolv mot noll för jag är champions-league och du är korpenboll på Åddevåld. Med ett slag på halsen ger vi Alzheimer så följ trenden med klädstil som Kenny Starfighter luktar gott som D.r Deo, får brudar som Laura Palmer mitt telenummer är som Gates konto men inte svårslaget jag snackar med nävarna det gör du också, med talfel men jag tänker med kuken så stackars Pernilla Wahlgren du kan satsa allt och förlora mot spelvinnarn så satsa istället allt på att komma undan helskinnad Vikke - Kollos Vem pekade åt mitt håll när jag stod och spotta ord stor och språkrik ungefär som vår egen jordglob prejjar bilar från startbanan lyfter som charterplan o sånt och lyfter fingret för pensionärer och barn såklar fingrar på 4 element , jord vatten luft och vind kaxig attityd som är gjord av en tunn kasse skinn saft o vin sörplar jag dagligen i medelmåttiga skalor skapar varmt väder och bättre tider precis som svalor ditt uttal ja det låter ungefär som när en säl gnäller dricker bärs bara för att uttnyttja mina hjärnceller de sista slantarna gäller det att investera smart bäst att multiplicera allting till en och samma sak använder järnstolpar och stoppar ner dom i svarta havet skriver sen på varm asfalt och jag gillar att andas in svavel så ett lass med tavlor ja det var ju det jag glömde måla upp skrattretande skattletare söker fast guldådern dött
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|