ännu en dag i paradiset!
folk gapar och skriker och på avdelningen jag glider sakta i mina vita skor spelar kort med hemska människor livet bakom murarna är hårdare än vad du tror sanna minna ord jawe banditen flyter som en flod full av blod vill absolut inte sitta för mord medfångarna tycker jag är cool, lugn och jordnära en riktig pärla, kåkens rap stjärna brudarna skickar både vykort och brev och dem vill jag knulla i röven mer än gärna porrtidningarna ligger i högar och alla vakter är bögar riktiga nördar som inte hajar trycker i cellen på kvällen och bara tajar tänker på stålarna och friheten jag sitter fast i pannkakssmeten käkar flingor varenda dag med den silverfärgade skeden som jag tvättar om och om igen personalen hatar mitt gäng jag är bäng gillar fart och sväng droppar fruktansvärda feta rader utan refräng -- skriven av min vän Jawad som sitter i fängelset just nu, där han kommer att sitta 4 år till. jag tyckte att det skulle vara trevligt att låta fler läsa och vidarebefordrar gärna eventuell respons.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
|