manne - har gjort något nyttigt
här är en liten tex jag skrev ihop... refen sjung... ref: solen värmer min hud och du har gjort mig så lycklig jorden sänder ett bud att jag har gjort något nyttigt jag blundar och njuter för jag har gjort det igen alla kännslor skuter ur än när man dödat en vän jag såg i dina ögon när jag släppte dig från taket saken är den att jag aldrig tog dig i baken men du gjorde det endå du tvinga mig att stå på tå bara tills du kunde gå, när man inte känner något så nu sitter jag här igen gråter blod från dina armar för att slippa sticka kniven runt bland alla dina tarmar krampande fingrar mot badkars emalj är sånt man får känna när man är hatad och skraj ben som är krossade blod som bara forsade tårar från min kind som får dig att ångra de de som du har gjort blir till en streck i min dagbok salt och talk för att glömma dig är bara klokt jag log för dina skrik är som min musik och när du är död så ska jag käka maskar från ditt lik ref: solen värmer min hud och du har gjort mig så lycklig jorden sänder ett bud att jag har gjort något nyttigt om ni undrar hur det blev så finns låten i audioforumet
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|