Soldier B Ft Big Sir & Slim-Sk - Olagliga Batman
Big Sir : droppar dessa fucking rader / ställer mig och spottar / i alla grader spelar alltid får/ jag spader sparkar dig i röven du / lägger dig ner din lilla fjant står på knän och ber / Soldier B : akta dig detta ar min Seger so akta dig din fucking Neger / alla vet redan att det ar jag som Ager / Jag droppar nogra bars klart det / ar inte slut so nu kan du holla din trut / Shit nu Kommer det en Fucking Snut / Dags att bryta sig in i en bil satt pa dig / Sakerhets Balte for du aker med Soldier B / Rod,Gult,GronT satter ner foten pa Pedalen / ( VROOOOOOOOOM ) Om du har Problem for att jag ar Galen / so hoppa av i Denna Farten so va inte/ so Fittig vi kor bara i 290 Shit jag sog / Precis non som Molade Lite Graffiti / Batman Ska du inte vara ute och Forsvara / Gotham City Jag ser dig pa Stadium Taket / Jag vet att du Baxade Skor i Lagret / Nasta dag so blev du tagen / So borja Polisen Lasa upp Lagen for dig / So Gav Jag dig en Dram och nu vogar du / Inte bryta Lagen igen Nu borjar du ochso / Holla din Stora Kaft /// Ref ( 2 x ) Batman varfor ar du inte ute / Gotham City du ser mig nar jag kor / i 290 och nar nogon annan Molar Graffit / Soldier B : Jag stepar in Halsar in / Batman ser en tonaring som / Dricker Sprit Jag ar ingen Alkolist / Jag ar en Underground Artist som / Heter Soldier B som gillar sina rim / for att han Faster dom som LiM / Kolla pa den bilden Dags att / Parkera Bilen Tar en Moppe / Mk Blos pa 1 2 3 4 VoooM / Jag ar borta Till Nasta stad / Va Fan gor Batman ute mitt / Pa Dagen Skit i han jag ar upptagen / So har man en rost Du bryter / mot lagen jag kastar upp en / Kniv i din navel men du sager / att du har Brytit din Nagel / precis so fick du en Snavel / i din rov och du tycker det ar skont / Ref ( 2 x ) Batman varfor ar du inte ute / Gotham City du ser mig nar jag kor / i 290 och nar nogon annan Molar Graffit / Slim - Sk : batman sluta leka bra man du vet att / du är som skalman leker cool tror du e nåt / mannen du e som en liten mes / kommer hit å leker men du är ju / helt hes manne sluta nu / innan du blir stucken elr så / kommer ja att skika på hulken
- www.myspace.com/younghe8
|