Johan - Punchline session
du gör låtar med skit på plattan som plankstek så jag slår dig på käften tills du blir rik på tandfen skövlar bort hela fårskocken med pansarvagnar sen gör jag en tårtbotten av era halsmandlar tror du är äkta iförd en slängkappa och brottardräkt så jag kommer fram och visar dig som blottare du tror du är bra för att ha anledning till livvakt visst. tanken räknas som inventering på bensinmack du kan torka dig i röven och snyta dig samtidigt trots att du bara har en hand.. lite halvsmidigt med ett handskrivet papper blir jag en känd rappare medan dina försök mer liknar kassa stand up:ares lev du i dina drömmar och bli skjuten i bingen så släng dig i brunnen som bruden i the ring jag käkar punchrulle och dricker jägermeister sen gör jag runkbulle av ditt kärlekscypher inte ens med sprut som rocco hade du kommit långt men mina punchlines har gjort mig ökänd som Robinsson Några rader kan ni har sett innan, men tänkte jag skulle skriva ner några favoriter. Och "sen gör jag en tårtbotten av era halsmandlar" är fortfarande en hyllning till Organism 12.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|