Daavd - Grattis Gumman
Nått jag skrev fort 5 minuter för jag skulle till flickvännen och jag hade inte grattulations kort så jag skrapa ihop det hära typ.. ajja läs eller nå kan tänka på dig i timmar medans mina tankar blandas när jag ser dig blir jag helt mållös och kan knappt andas jag kommer alltid säga det jag tycker och tänker varje gång när jag ser dig och ditt leende blänker. du är en riktig fin tjej, allt jag tänker på, allt bara kretsar kring dig jag saknar dig för varje sekund du är borta från mig nu fyller min lilla gumma år och jag vill gratta henne med text en kram, lite sång och kanske några marie kex nykommet förhållande men jag kan säga att du är den bästa alla borde vara avundsjuk på mig. iallafall dom flästa ;> Ja må hon leva för hundra år frammåt frisk och kry hoppas det aldrig händer nått Känns som att vi är fastlänkade som en kedja med varandra förtrollad kärlek, nått som inte ens gud kan förändra du och jag mot resten av den hära världen du är helt unik, bäst i den här atmosfären ;> tårarna faller när jag tänker på slutet när vi är tillsammans känns allt som gjutet mitt liv är inte värt mycket utan dig du Evelina, du är mitt livs drömmtjej men slutet är inte nära, nej allt har precis börjat vi kommer leva länge och lyckliga och mycket glatt Ja må hon hon leva, Ja må hon hon leva Ja må hon hon leva uti hundrade år. JA VISST ska hon leva, JA VISST ska hon leva Självklart ska hon leva uti hundrade år ;) Grattis gumman ;-*
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|