arma karma
protesterar mot stress ett tag med ett flertal lätta andetag i flera dar massa krav men inga som jag pallar att ta tag i sluta dra i, mitt liv nu drar vi, där det finns drag och blir dragna av extraliv i burkform dansk fadöl! och ett glatt humör en musik marodör i en skön hög med skönt höga fabrikanter störda som dementa tanter, från alla håll o kanter våran arma karma kramas sönder i ett hårt grepp från alla andra trampas ner av varandra till en hög av onda andar och det våras för kalla kårar där alla dårar håvar in sina egna försvinnanden och det skålas för varje fåraktig dröm som gått i spillror så spill din grogg åt alla håll när du vänder om minns inte vilket håll vi kom ifrån men det spelar ingen roll noll koll på allting vad är framtid? i en samtid där frid har ett pris där det sitter prislappar på inte bara ting, utan allting köp min värdighet till ett billigt pris köp min ärlighet och vinn ett pris slit loss min empati och lämna mig steril tugga ner min stabila stil med aptit och lämna mig i apati spar inga minnen mina sinnen räcker inte till pallar inte sitta still skit i motvind vi går medströms mot stillsammhet tillsammans med stormen bakom oss kom loss från frost och lossa av ett skott mot missförstådda ord med bara lösa skott förstås en förlossning av serotonin finns ingen tid låt bli allt allvar och bara va var dag mina repliker dödar lika hårt som en replika alla är lika-med liknelser som liknar lika klena som lik HA lika bra att skita i vilka som ritar en bild av mig som en skit VA? en bunt skitsnackare är vi endå allihopa så bit ihop va, slopa alltihopa sopa skiten under mattan och låt nån annan få sota
~~~War, Hate & Confusion~~~
|