janusansikte från början till slut
// gav mig av samma dag som barnmorskan satte igång mitt första vrål och sökte de djupaste meningar för att finna mitt högsta mål höstar, år, decennier passerar utan att omvärlden intresserar så jag ändrar verkligheten lite för att se hur ni reagerar byter ut ett insiktens budskap mot det som faller er i smaken för att se om jag har rätt, eller om jag är helt debilt galen en rit, sval, men ändå så enkel som om jag drömde men när jag tänker efter så var det nog nånting jag glömde för javisst ja ...du saknar ju helt karisma så det är lätt att förstå att du försöker livnära dig på dissar men du kanske borde försöka ta dig ur den där blöjan för den enda hood du varit i är luvan på din tröja en hype är bara en hype, vad du än försöker få det att verka som spelar ingen roll vem du dissar, alla vet ändå att du härmar nån och det inte spelar nån roll hur du vänder för jag kör över och gör en toffel av ditt pudelfejs när jag sparkar dig i röven // 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|