Saknar dig, but life goes on! I hope..
vi har inte setts å träffats, på flera dar önskar du stod här vid min sida, att du va kvar Ligger grubblar här å tänker, på dig på vart du e att du ska känna likadant, önska att du vore me varför stängde du dörren? låste in mig i ett rum me ångest å smärta shit detta hugger i mitt hjärta.. allting bara flyger förbi, allting bara försvinner går å går men hittar ingenting möter bara hinder lyssna gud jag har en fråga, nej ja har två äh, whatever å skitsamma finns inga svar ändå! Bästa vänner ah de va vad vi var men nu är allt borta, nu finns ingenting kvar trodde vi skulle vara vänner resten av våra liv Fast du vände om, tog i från mig ett kliv ing bara flyger förbi, allting bara försvinner går å går men hittar ingenting möter bara hinder Tanken på att vi inte är vänner du å jag är så tragisk att ja inga steg orkar tag ja vill bara bort, ja vill bara glömma finns de ingenstans ja alltihop får gömma? ja vill inte längre leka denna lek å jag antar att alla sagor inte har sina lyckliga slut för vår vänkap, vår låga.. tycks brunnit ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|