meningsfull - nyckeln vrids om
skriver av mig lite som vanligt. vi har hållt kontakten och har nu pratat ett tag har berättat allt för dig, berättat om dag för dag om hur ja mått, om hur mina känslor varit och om hur mitt liv på både vält och rasat men det var du som fick mig annat att tänka på och så gjorde du dej redo för att slutligen hälsa på allt lidande tog stop, och all ångest försvann det som brukade komma ibland var borta för att stanna kan inte fatta det, efter allt ja sagt och gjort du tog det istället, du kunde bara ha vandrat bort tog steget ifrån det tidigare, det som plågat mig det som gjorde mig så nere, och det som sårat dig du har gett mej en ny chans som ja inte är värd jag är på råsa moln, de e nu ja springer och svävar de ja vill säga är att du har fått mig att må riktigt bra och det känns viktigt att ja tackar för denna tiden du gav rimmen är coola, jag vet!!! det är ja som skrivit dem ;) kommentera och sådant som ni brukar göra!!!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|