Glenone-Döden
Jag är för svag kan snart inte ens stå på mina egna ben/ Somnar varje natt i hopp om att vakna med livshotade men/ Orkar snart inte vara kvar men sitter som fast/ Försöker att le men mår helt enkelt för kasst/ Snälla, hjälp mig, befria mig ifrån min tunga last/ Ser du skuggan där? Det är min flyende livskraft/ öppnar munnen & ut åker all lycka jag någonsin haft/ Du kan inte första hur mycket jag hatar hos mig själv/ vissa söker källan till evigt liv, jag söker en dödens älv/ Tänker efter, jag vill trots allt dö allt eftersom/ På ett sätt som folk inte vågar fantisera om/ Är det bara jag som kan se hans glans?/ Tar hans hand och dansar min sista dans/ Jag börjar gå emot mitt halvöppna fönster/ Älsklig, var stolt, jag skapar ett eget mönster/ Ligger på marken och viskar ditt namn/ Du väntar på mig döden, så jag ror i land/ Försöker att prata med spottar enbart blod/ Min sista färd, befinner mig på dödens flod/ Jag blir numera kallad för dödens undersåt/ lämnar världen,snälla ,ta emot mitt sista förlåt/ Har inte skrivit så många texter, Vore trevligt att få tips om hur jag kan bli bättre m.m. Ge kritik helt enkelt. /Glenone
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån? Hur liten är lägenheten?"
|