Soldier B - You Started ( Diss Till Dust )
Soldier B Kommer Med sprit / Ta med mig till din fest So blir det Vildt / Vanta 1 2 3 456 Dags att Tanda Mina Spliffar / Ga inte runt och tror att du Rokar Gifflar / jag snodde precis Dina Nycklar / I Helsingborg sa ar det jag som snor alla Cyklar / jag ar Fron East London dar vi satter pa / Tjejer med Extra Large KONDOM / (Yeah) akta du inte dig so ska du smaka pa Pow / Du star fortfarande kvar Du for mitt svar Pow / i'm Saying Stop Playing rude boy Pow / My Bars it's Not Finish Yet Wow / Shut your Mouth You Rap too Slow / And i know u already Know / Welcome too The Soldish Show / Sssssooo Rude Boy / ( Echo ) Ref ( 2 x ) You Started this Fucking Beef / Now Soldier B is on Your Street / PpOw You Already Lost Your Theets / Stop Standing Here the Police Won't Come / Mother Fucker Time too Run Home / That's Not i Good Idea Becuse You are too Slow / Vers 2 Jag slor dig med Mina bar Hander / Jag ror dig du borja Tappa alla dina Tander / Jag vet alla du kanner du har ju inga vanner / Jag ska fucking slo dig in sonder / Sen kasta dig genom Dalhemskolan's Fonster Ruta / Mannen du kan inte ans sloss so sluta / Jag stor Har med en Mac 10 Aka Kulsprutare / Du Jobbar som en FonsterPutsare / (Hahaha ) Varje Gong du Putsare Det blir bara / Fulare For mig so blir det bara Kulare / Dust du ar Rod Forsok att bli Brunare / Du kan Ata Hur mycket du vill du blir bara Tunare / Ref ( 2 x ) You Started this Fucking Beef Now Soldier B is on Your Street / PpOw You Already Lost Your Theets / Stop Standing Here the Police Won't Come / Mother Fucker Time too Run Home / That's Not i Good Idea Becuse You are too Slow / Out Tro : Yeah Du sager i Telefonen Att du bara Saga Mother Fucker och sont Jag vill har Svar Pa Denna Dissen OCh Halsa din Pojkvan Heroric Jag vill ha svar Fron Han Hahah Horunge ( Echo )
- www.myspace.com/younghe8
|