Bre svenne session :D krik plz
oki, jag satt o trixa ihop en text och skulle vilja ha lite tips osv :) puss Charlie Bell, killen med tusen trix i skjortarmen kom för nära o få en super kick i tjocktarmen visst är du bra, men mögel är också bra polarn umgås inte med han,bögen är tjock å har kjolar sparkar dig i toan stänger mitt lock å ba' spola jag är lika tight som en nyfödd liten flicka du är lika tight som en utnött sliten fitta rappar tills ja ä slut,död me spriten i fickan du du e bara dålig ....och jag är stålmannen Charlie Bell kommer in i en rock o stålvante ger alla som e i rummet en snurrande bitchslap vadå, ska du ge mig nått lugnande , snicksnack du är ascp, du går typ snurrande sicksack tihi kul o höras,den hära beefen gick snabbt bree svenne bre refräng bree svenne på breen len bree svennen aijna fett yoo bree bree svenne bre refräng bree svenne på breen len bree svennen aijna fett yoo bree Bjomb Bombarn, springer in med ett granatgevär syns ofta i parken med ett fett karatesvärd asstark o så men det var lätt spenaten värd *chicka chicka* hugger av dig huvudet äckel var onödigt att prova hur länge turen räckte yeah nigga du blir utbattlad och utskrattad och din mamma slickar upp sprut på mattan haha när du föddes spydde din morsa pårej så ful kan bara prata med dig på telefonen bryter din ryggrad så du hamnar på sjukhuset efter röntningen syns det en kuk i buken så liten så hon känner inte din kuk i musen du kommer ångra ditt första kliv på jorden cp hoppa tillbaka in i din morsas livmoder bree svenne bre refräng bree svenne på breen len bree svennen aijna fett yoo bree bree svenne bre refräng bree svenne på breen len bree svennen aijna fett yoo bree
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
|