Quizze - Sanningen
Quizze - Sanningen Hittade en text jag skrev för några dagar sen. Lite om hur jag tycker å känner ibland! Sanningen Lever kvar längst! Vers 1: Här är jag som ska berätta hur ja känner// Jag är han som vill leva lycklig, men inget händer// Att tappa sina närmsta vänner, de känns hårt// Det var mitt eget fel, Så här är ett förlåt// En ensam varg som ylar i natten// Hade ett stort hjärta, men sen så sprack den// Jag ringer, för att börja få kontakten// Jag skriver denna låt för att få sagt de// Vi hade den bästa vänskapen att skryta om// Vi hade kompis banden, varför bryta dom// Ni kör aldrig förbi mitt hem å mitt kvarter// Jag känner på mig, att ni aldrig ringer mer// Skriver en dålig text om nått ni skiter i// Men förstå mig, en bana som ja lider i// Att ingen vill ha en längre så känns mitt liv// Alla hatar mig, avslutar allt med min kniv// Reff 2x: Jag vill ha tillbaka mina vänner men allt är slut// Jag lever en en bubbla, men hittar inte ut// Det jag skriver är dåligt, mitt flow suger// Dom som gett propps, ja vet att ni ljuger// vers 2: jag kan le men min röst kan svalna// orkar inte leva längre i livets bana// Det jag har gjort har satt djupa spår// hittar inte svaret om ja ska stupa eller gå// Jag är sinnes sjuk, helt störd uppe i huvet// vafan håller jag på med, handleden är skuren// Jag dricker mig full, å sväljer ner pillren// jag vill inte påminnas om livets minnen// Blodet droppar, ner på det rena golvet// jag försöker dö men ingen kollar åt det hållet// jag ska ta mitt liv, ja laddar om min revolver// klämmer in en hylsa och snurrar på kolven// trycker av, men livet finns kvar// är det ingen som, kan ge mig något svar// svetten rinner ner på pannan, å jag gråter// hoppas min älskling vill å förlåter// vissa kan och vissa kan inte// jag är han som varken vill eller inte// om jag tog mitt liv och lämnade dig ifred// då hade jag inte hunnit, skriva ner detta brev// Besök även: Ojämnt Mönster
http://www.myspace.com/quizze
|