Rilleman & jonssonman - Livet
livet.. hööör uppp/ är ni ute för att slåss / och gör inbrott och spelar balla står utanför ica och tar ett munbloss/ sitter där och blossar/ och tror att ni alla bossar/ ta och tagga ner nu innan det slutar illa/ titta på alla oss som det har gjort det för/ vi vill att ni ska lära er/ livet stora gåta/ 2ggr ref// Tänker er för innan ni kliver ut i livet/ vet ni vad som gömmer sig bakom gallret/ det vet jag som själv har vart där/ jag svär det är inte roligt/ så tänker er för innan ni gör nåt/ här i livet/ gör ingeting ni kommer att ångra er/ det gjorde jag som man kommer leva med resten av livet/ man tänker tillbaka på allt som har hänt här i livet/ man ångrar allt det man gjorde/ och man ångrar det man sa/ nu sitter man där/ fast för gott/ vi lever i Sverige och inte ghetto usa/ nu sitter man på hem/ försköer ta sig där i från men de tär svårt/ fy fan va livet kan vara orättvist och svårt/ 2ggr ref// Tänker er för innan ni kliver ut i livet/ vet ni vad som gömmer sig bakom gallret/ det vet jag som själv har vart där/ jag svär det är inte roligt/ så tänker er för innan ni gör nåt/ här i livet/ tänkt på vad jag har sagt/
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
|