Queff - Bitchmove.txt
vill inte vara den som är den, men du var min bästa vän och kasta bort mig hur enkelt som helst måste få berätta hur jag känner när man bara får ett helvete utav ens såkallade vänner hur fan kan du skylla på min flickvän när du för en månad sen kallade henne för syster ingen riktigt kompis snarare en bitch som sen springer iväg och gör nånting sånt här bakom min rygg om det är som du säger, att det inte var med mening kan du iallafall vara man nog att inse problemet och be om ursäkt, det är allt jag kräver istället lägger du skulden på mig.. din falska jävel så gör man inte ärligt, trodde vi var kompisar men uppenbarligen är det svårt att förstå för somliga ..alla gånger jag klagat på det ni gör .. har jag bara gjort det för att jag känner mig utanför är inte arg, bara jävligt besviken för jag trodde ärligt att vi skulle va vänner för livet är inte arg, bara jävligt besviken och hoppas att all denna skiten läker med tiden säg en gång som du bett om en tjänst säg en gång jag inte gett dig min hjälp säg en gång jag inte vart din bästa vän och så gör du såhär.. hur tror du själv det känns? - fråga inte vad som hänt, jag ventilerar bara. ge kritik på texten eller skit i att skriv. cp som dig - leverpastej - hej ... gay
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|