meningsfull - jag packar väskorna
skrev en text förra veckan som ja tänkte som låt till min netplay, men så har ja inte hunnit skriva mer än 1 vers och en reff pga av att ja jobbat såpass hårt som ja gjort. och anledningen till att ja lägger upp texten är för att ja vill ha kritik som alla andra samt att ja snackat med jessica nu på msn för typ 5 min sedan och där var hon otrevlig så ja kände inte någon större lust att spela in denna längre eller skriva klart den.. men läs och ge kritik eller nått... de har nu gått 3 veckor sedan vi pratade sist och snart 4 veckor sedan vi kramades sist och undrar du hur ja mår? så kan ja bara berätta att ångesten blivit värre och att ja hatar mitt liv att det inte blir vi 2 igen är något ja får försöka förstå tjänar pengar men har inge(t/n) att spendera dem på ibland önskar ja bara att du kunde se att ja lider ja hade allt, tjejen som var min mening med livet ja hade hopp, men fick även vänta det värsta och jag vet att ja inte längre är värd att bli älskad jag skriver, berättar om hur ja mår och känner mej när ja sa de, måste de ha känns som du fick kniven i hjärtat att ja inte vet varför? är de som får mej att må sämre önskar du blir lycklig och att du får dej någon bättre jag kramar min kudde och försöker sova en stund för dagen går okej, men på kvällen gråter ja mej till sömns reff: jag packar väskorna så du slipper se mig igen ja sticker från karlstad och tänker leva där själv och en del utav mig är både bitter men sammlad ja får tacka för kärleken du gav mej och tiden tillsammans tack för mig.. ska skriva vidare på en annan text nu.... päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|