Krook - Pimpin'
gjort för jag hade tråkigt..inte för jag tycker det ska vara så! men va d som var skoj å skriva om..lämna en kommentar vill ha lite kritik! peace håll i din brud, när du går på stadens gator/ jag är stans största tjuv, jag baxar alla flator/ får vilken slyna jag vill, halva stan är mina bitches/ får vem jag vill bara gör en liten diskret gest/ blinkar lite med mitt högra öga och alla damer faller/ dom intar sen rätt ställning och börjar suga på min balle/ tar ett snabbdopp i alla horor som finns på min hemväg/ upp med fingret under kjolen sen ställer henne mot ett träd/ in me kuken i fittan sen är d bara pumpa/ vänder henne om, sen tar den i hennes rumpa/ jag går vidare till nästa bitch, göra likadant med henne/ vaknar med morgonstånd, går över å trycker min granne/ sen går jag hem där står frugan och diskar, frågar vart jag varit/ ja säger att ja var och tryckte grannen det var jävligt trevligt/ hon blir sur, men gör henne glad när min stock glider in/ efter knullet får hon gå och diska igen, säger jag med ett stort flin/
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|