Joto och Olyckan - Våldsironiska gossar
Vi körde en liten snabbsession över msn... Och det gick som det gick... Läs och njut ;) Joto: Mina rader sägs ta hål i öronen, tss, då har du haft tur För det ryktet stämmer inte mina rader är som akupunktur och jag kickar på beats, jag kickar på mina fiender Du kommer inte dö som rappare, du kommer dö som en kass krigare Olyckan: och glida upp mot oss två? ha, du får skinnet avrivet torterar dig med sträckbänk, hugger dig med bladkniven vi styckar dig i småbitar, dom hittar dig i utspridd soppåsar för ingen kan stoppa oss två när vi gör feta mordlåtar Joto: Och tänker du försöka slå oss mannen? Men sluta dagdrömma Du är din mamma uppi dagen, utseendet ger folk mardrömmar Du är min slagpåse, och jag kommer slå dig så att kanske du dör Slå dig patriotisk och sedan döda dig som en cancertumör Olyckan: för om du och ditt crew steppar upp mot oss slutar ni blåslagna vi bankar dig tills du blir medvetslös och lägger dig i påslakan jag har våld i tankarna, du får hårda rep bundna runt fotvristen och vi kommer hem till dig och vi lägger minor på stolsitsen Joto: Jag varnar er för sista gången, vi tar inga fångar Vi spänner fast er i stångar, och piskar er flådda Sticker pennor i era pannben och du slutar i likkista Lemlästar er, och inristat, finns våra namn i bossens flisbyxa Olyckan: och du vill inte beefa, för jag gör alla här helt skinnflådda,men du får sparkar rakt upp i skrevet för vi är feta rimspottare spränger bort dina armar så du blir så jävla handikappad och vi rimmar bättre än du, för du tänker som en fantaflaska puss puss
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|