Krook - Älskling varför?
ref. älskling varför? allt känns tomt utan dig/ snälla du, kom tillbaka till mig/ allting var så bra när det var du och jag/ hoppas du kommer tillbaka en vacker dag/ Jag sitter på mitt rum och tänker på dig/ hur fan kan du ha tappat alla dina känslor för mig/ att vara utan dig är är en grej som jag värkligen hatar/ är det värkligen sant att du har lämnat mig?/ Det är en obeskrivligt stor smärta/ men du känner väll inte att jag går runt med ett krossat hjärta/ snälla älskling jag vill ha dig tillbaka nu/ för i mina tankar snurrar du/ Jag hoppas att du vet vad det innebär/ Jag svär/ jag ska aldrig mer bli kär/ du måste fatta att det är bara dig jag vill ha/ snälla kan det inte åter bli du&ja/ ha dig i min famn är det fanimig det bästa/ men snälla du, låt ingen annan testa/ ref. älskling varför? allt känns tomt utan dig/ snälla du, kom tillbaka till mig/ allting var så bra när det var du och jag/ hoppas du kommer tillbaka en vacker dag/ när det var vi två var allt så bra som det kunde / men dina känslor för mig var inte alls som jag trodde / när du inte längre tyckte om mig var som ett slag under bältet/ mitt liv var perfekt men blev snabbt rena helvetet / trodde det alltid skulle vara vi två..men jag hade fel / lämna mig och jag är inte längre hel / älskling kom tillbaka till mig snälla du / att du lämnade mig det känns helt sjukt / allt i mitt huvud är tankar på dig å du ska veta att jag älskar dig / ja älskling du ska veta att du är en underbar tjej / allt vi hade tillsammans var så jävla underbart/ hoppas du ändrar dig och kommer till mig igen, snart/ det bästa hade varit ifall det aldrig hade varit vi/ då hade detta helvete aldrig kunnat bli/ kritik?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|