Joto - Tårarna faller
Jag skrev sexton rader.... Eventuellt första versen på en låt... Nu frågar jag er: Är den värd att fortsätta på? Kommentera gärna också.. Tårarna faller som regndropparna utanför fönstret// jag miste min stolthet när jag såg en grav vid en tröskel// En massa barn runti kring, dom hade förlorat någon nära// Dom tittade upp i skyn, i skym där fanns en stjärna// Var det deras nära? Som skurit upp sina handleder// Ty kniven låg på graven, det är hit slutet på starka band leder// och man leker med livet men till slut leker livet med dig// Det är ett svårt beslut om valet är att leva livet med dig// Ta det stora klivet med dig, utan svåra depressioner// men till slut när tårarna faller så förstår bara fel personer// som inte ska veta, sånna som inte kan fatta rätt beslut// Var ska man leta? Så fort kistan är sluten kommer man inte ut// fast med lite tur i sista minut, så kanske man hittar en själsfrände// Man letade i varje tum a världen fast man glömde världens ände// Självklart den enda och mest avlägsnaste platsen fanns den..// Den personen man letat efter som gör att inte tårarna faller// puss puss
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|