I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

alexis - min stora kärlek

Vår Hiphop - Lyricism

2005-07-07 00:39

alexis - min stora kärlek

Det e såhär att jag o min tjej har varit med varandra över 2 år och nu tog det slut alla vet säkert hur tomt det kan kännas vi fanns för varandra hela tiden och nu känns det som man inte vet vart man tar vägen.. så ja skrev bara ut en massa känslor.
vet att jag inte gjorde värsta rimmen men det kom bara från hjärtat och vet att raderna inte är raka osv men läs bara.

jag var bara tvungen att lämna dig fattar inte varför jag gjorde det men saken var att vi inte klara oss,
vi var bara där tilsammans tjaffsa bråka, tillslut kunnde ingen förlåta aggresionen blev större kännde för att slåss,
skyllde allt på hela världen blev den person jag aldrig velat bli, blev snubben som inte hade nån,
alla snackade bara skit, ville bara förstöra med sina kommentarer - haha kolla på dom!
jag var otroligt lycklig i över sex månader jag surfade på moln och sol men sen så vart ja sårad,
tårar ran varje dag för min kind, i min själ så känndes allt tomt - allt blev skumt,
du var min rygg du höll upp mig, du fanns där för mig när jag behövde dig,
det är nog darför jag kan vara stolt och minnas och säga att jag älskar dig,
din familj var helt underbar valderrama något som sitter i mitt sinne,
alla saker du och ja gjort tillsammans blir bara ett underbart minne,
jag vet att jag måste klara mig själv just nu att jag måste gå,
gå vidare från den som jag älskar så otroligt ja kan inte förstå!
du o ja vi skulle ju aldrig lämna varandra vi skulle hålla varan i hand,
varje gång vi drömmde oss framåt 20 år då vi sa du o ja baby vi knyter våra band,
det här är bara till er som har någon ni älskar, ja säger bara ta vara på det ni har,
för sen så faller drömmar så lätt och tillslut så finns bara dåligt och inge bra kvar,
nu så finns bara minnen kvar i mitt rum doften av din parfym känslan av din närhet,
men det lovar jag att ha tills mtt sista andetag lita på mig det är en självklarhet!
man ska aldrig vara så säker på hur lycklig man är vilka som finns där för dig,
man ska aldrig lägga sitt liv i nåns händer när dem själva inte har något att ge dig,
och att sedan snorungar ska komma och säga fan vi va ju bästisar (vad hände?)
tänk på att jorden är en underligt plats och fortsätt bara posetiv sen ere du som säger "yes livet vände!!"
deprimerad det är bara förnamnet på vad jag är just nu men jag måste bara bita ihop o klara allt,
känner mig helt efterbliven sviken av mig själv fattar inte att livet kan va så hårt,
ett riktigt slag under bältet en smärta som aldrig försvinner,
håller upp min hand o säger: nu ere jag som vinner!

saknar den känslan..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.