I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mestar (Diss)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-06-23 22:23

Mestar (Diss)

Mestar, en finnig tonårspojke fylld med komplex. Ett liv utan sex leder han i förvridenhet, diskret sitter han o runkar tills blåsorna på händerna börjar vara sig. Varför spara sig? Vanan i högra handen satt inne tills den dagen hans mamma kom på han. Oh vilken man! Hans mamma kom på han. Sen den dagen vart han hatisk o fylld av storhetsvansinne. Mestar, fan, vännen du lider av guldfiskminne. Fido, sitt, kaninen knockar dig raskt så du lär dig din plats. Varför? Nåt gick helt enkelt fel, Mestar tänder på animerade spel. Mestar vart knäpp. Han stör sig på små saker allt för lätt. Vart medlem i Whoa o haka upp sig på Fegon? Hmm e jag en Fegon groupie? Fuck Fegon, men framförallt fuck Mestar, din jävla "newbie". Din attityd drar ner whoa i fjortisträsket. Vart e dina dissar som går förbi det yttre fläsket och tränger sig in i benmärgen? Du tappa färgen i ansiktet din bleka jävel. Släggan kommer med fart din veka jäkel. Ducka fort för jag spottar stort. Kan nån lära Mestar grammatik, alla som kan lite engelska får ju panik. Fuck, ska du dissa folk o vara grov i mun så kom i alla fall med nåt hårt, vi vet att det är svårt men du har beiga punches snodda från eminems forum. Mannen du snor dom, fan kacklar du om. Vet du vad? Fuck eminem, vem i helvete hänger på hans forum förutom småpojkar som bor i gävle o säger sig komma från Usa? Skulle alla i Usa helt plötsligt va bra? Går du på den där skiten? Vet du vad? Fuck Usa, vem har sagt att amerikanernas åsikt väger tyngre än alla andras på whoa? Well Fuck Mestar yo, o letar du efter en battle mot mig? FUCK U, jag slösar inte min tid mer på dig, din hora, din fitta jag skulle bara mörda dig.


Who's trippin, me or you? after this battle can you tell who is who?