Diss till RMH
Jag skickade mitt bidrag till dig, kan du inte svara? Jag vänta i flera timmar, hann du inte svara? Skulle du ut å handla, eller fick din mamma hjärtattack? Roligt och höra din ursäkt, vart sprang du nånstans? Min text var inte bra, ändå kunde du inte kontra tillbaka Du blev väl rädd å kunde inte skriva för att dina händer skaka Du 21 bast och du kan inte ställa dig mot en 16åring Vi är nog på samma nivå, men nu flyttas du ner en våning Du blir betraktad som Whoa's största mes Man skriver på Whoa, men jag skulle ville skratta mig hes För att du var den mest fegaste person jag har mött Dina lines du brukar lägga är lika tunna som fettlöst kött Du är stans största gruopi, samlar på autografer Jag gjorde dig nu tull Whoa's största massaker Efter denna dag hamnar du i en djup kris Dina samtal kommer nu endast att gå till BRIS Hoppas du lägger upp våran battle, du kommer nog vinna För att ditt bidrag tog dig en hel jävla dag att skriva Men skulle nog fått ett bättre svar av stumma dockor Din tid är nu slut som batterilösa klockor
Gröna å vita hjärtan som glöder
|