Ser du inte? du skadar mig, du dödar mig.. pt.2
Vers1: jag stannar upp i mitt tänkande, ögonen tårfylls du frågar hur är det, jag svara: jag mår schysst en fasad jag döljer med ett falskt leende en fasad jag döljer med ett falskt beteende Med dig mår jag bra, men har en stark hemmlängtan o att du alltid klagar på mig ger mig -0 självkänsla jag kan inte sova riktigt, kan inte tänka klart detta måste ändras snart jag längtar tillbaks då allt bara kunde kännas bra vart är glöden, vart är den du var för 1 månad sen nu är du den som gapar o klagar och hånar en fattar du inte att du sårar mig jag fattar inte, du säger att du tycker om mig, VISA DET Du säger du vill förlova dig med mig, VISA DET jag vill absolut inte ändra dig du jobbar hårt nu, du är trött nu, men jag vill inte bemötas som skit, för jag älskar dig Vers2: Nu sitter jag här i nattens stilla romans du har fått mig att stanna när jag skulle vilja gå fram men är så illa sårad, försöker jag så stannar jag tvärt mamma har mitt halva hjärta o du min andra hälft jag är ensam, utan polare, utan tröst vem är svagast, vem är kränkt vem stupar först kollar in i dina ögon, och där speglas kalla tankar jag vill leva, men sakta rammlar du bombar mina öron med ord tunga som kantsten och slår in allt dåligt så du spräcker mitt pannben sluter mina ögon, jag vet att du är min själsvän öppnar dem o får skit igen o blir klassad som räven eller boven i dramat när jag passar upp dig tjugofyrasju förihelvete nu får det vara nog nu slutar du om du nu hatar mig, så varför inte lämmna mig nej för mig kan du köra med o det skulle inte hända dig för jag skulle aldrig kunna göra så.... du måste höra på jag älskar dig älskar du mig.... satte mig ner lite snabbt o skrev en till.. admin/mod kan ta bort min andra.
Fucks your life up crew Tjabo!
|