Otaktens pakt
en pakt som sakta fraktar otakt ordagrant i takt med aktsam förakt för att, föra makten till en plats där bara dem viktigaste får plats en krets som mest består av hets där den med mest livsångest känner resten av sitt liv ingen ånger över dem åtgångna gånger som gått åt och dem förlåtande går åt på grund av en elit som bär sig svinigt åt roffar åt sig allt dem kommer åt och snart kommer förintelsen! för inte länge sen förstod jag att jorden inte hinner ifatt konsumtionen av dess kraft som ví kraftigt hackar ner men akta er! allt fler förödelser anländer ska ni se allt fler födelser trycks ner av trycket från förtryckarna hycklare med nycklar till cyklar som snurrar runt sig självt i en ond cirkel en osund vinkel som borde vinklas ner från allmänheten allt fler samveten borde öppna ögonen o se mer ser ni inte vad som sker? ser ni inte sambandet? vi samarbetar inte med vår sårbara komet bara sårar den mer dårar som vi är jag har ett bra sinne för fred men ett dåligt minne att komma ihåg vad som pågår där inne alla plågor som inte hinner gå bort innan nästa vansinne kommer in ni vinner jag ger upp ett stort block blockerar sinnesfärden ni vinner det här börjar bli för stort för mig det går för fort fram även om det står still ni vinner..... så fan heller jag kan inte sluta mitt i, mitt liv ditt skit är inget draperi att hänga sig i lämnar alla hämningar och hämnas på er kända främlingar makthavare och kändisar promenerar hand i hand paktskapare som paralyserar hem för hem beställ comhem, köp fem för en, använd hela din veckopeng måste ha en hästens säng, och vara beng följ våra mått, så mår du gott bort från den smått svarta grottan för varje gång blir du smått snäppet lyckligare samtidigt som måttet för att vilja ha mer, tar ett steg upp i trappan så spendera och köp haderattan!
~~~War, Hate & Confusion~~~
|