Joto - Den dan jag blev kär igen
Jag hade tråkigt... Hörde ett fett beat och började skriva... blev klart ungefär trettiominuter senare... läs och kritisera.. Ref: Den dan jag blev kär igen, då va dom här igen// Känslorna som åker in i mig för att väcka kärleken// Få mig att göra saker som jag inte annars brukar göra// Känslorna gör mig känslofull jag har drabbats av, brudars börda// För den dag jag blev kär igen, så försvann mitt tomrum// Då du flög in i mina tankar så fick du ett helt eget forum// Och mina känslor för dig kommer inte att vara hemliga// Men den dagen som vi separeras ser vi varandra som främlingar// Vers: Du finns i mina drömmar, och jag tänker på dig ständigt// Det som förvånar mig är att det är du av alla som är mig vänlig// Du är min kärlek, mitt allt, utan din värme känns allt för kallt// Det är inte förs jag vaknat upp ur mina drömmar jag märkt att du försvunnit// Jag vill hålla din hand, fast i verkligheten så går det inte// Jag kan inte hålla din hand, för att just nu så, når jag inte// Det gör ont att vara ifrån dig, ont att inte va med dig IRL// Om det ändå vore sant att det kunde bli vi en kväll// Jag vill träffa dig jämt, jag vill ha dig i min kalla närhet// Jag vill värma mig med dig, med sånt här som kallas kärlek// Vi kan utbyta känslor, vi kan prata om vad du vill, när du vill det// Men jag har ett enda vilkor, och det vilkoret det är ärlighet// Jag har upplevt otrohet, tro mig det är inget man vill uppleva// Det är som en kniv i ens hjärta, som att man har skurit upp hela// Men ändå så får jag den här känsla att vi träffas för att sen gå// Därför tror jag att det blir bäst att det inte blir vi ändå// Ref: Den dan jag blev kär igen, då va dom här igen// Känslorna som åker in i mig för att väcka kärleken// Få mig att göra saker som jag inte annars brukar göra// Känslorna gör mig känslofull jag har drabbats av, brudars börda// För den dag jag blev kär igen, så försvann mitt tomrum// Då du flög in i mina tankar så fick du ett helt eget forum// Och mina känslor för dig kommer inte att vara hemliga// Men den dagen som vi separeras ser vi varandra som främlingar//
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|