I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dikt - profilen

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-06-11 16:25

Dikt - profilen

i min blodcirkulation har vi den typen av situation där svennen och chilenaren slår i ihop i en stor jävla kollision, en explosion, när jag greppar microfon och pratar av med riktig accerlation, Hovult till bokenäs är min hemzon, jag har jusst lagat skon, soldaten har ändrat sin formation, och för information, kan jag berätta att han tänker sträva till att nå scenen som stadion och intevända om, för min pasion är musiken, texten beaten, kan bara få den sjuke besviken, texten som nu blir skriven är vell texten som beskriver profilen för mig, älska eller hata den vi för se kritiken, jag må vara liten, men är skapad för att tillfredställa alla med musiken tills jag blir sliten, tills jag lämnar livet lämnar skiten, en varm hälsning från viktor gonzalez Espling

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.