Ni ser mig, och ni kommer att be under mig.
Gatan är min älskare o jag spottar på den Scenen är min polare o jag hoppar på den Micken är mitt röka och jag eldar upp den Så hållkäften o sköt dit så sköter jag resten! Rappare ute på gatan finns inte, allt är amerikaniserat säger dom spelat spelet dom aldrig kommer få spela fuck you här fuck you där, gangstah ooh o äter barnmat Sverige ställ er upp, dra upp pistolen jag är startklar skjut av, skjut en skalle, lev som ni hör från fifty cent ett riktigt skämt ja ett riktigt skämt som är riktigt sämst jag skiter i bolag, skiter i familjen, skiter i vardagen, o när det kommer till kritan är du inte 100% säker som jas planen jag har sålt crack jag har bolmat pcp Sånt som du bara får känna på i fiftys jävla tevespel ska jag säga att jag är äkta nu? fan heller jag ska käfta nu reppa sjukt, scumfukkaz din enda gud fitta stämpla ut, du har inget att hämta nu.. jag lever din dröm, och nu ska du fan dö ut sätt kudden över huvudet för detta är för sjukt för jag rullar så våldsamt att ni får ha stödhjul mitt namn Holtzan, med ögon som får poliser att stoppa som vid rödljus Gatan är min älskare o jag spottar på den Scenen är min polare o jag hoppar på den Micken är mitt röka och jag eldar upp den Så hållkäften o sköt dit så sköter jag resten! fuck ya´ll
Fucks your life up crew Tjabo!
|