meningsfull - Dansa.txt
Håller på med lite nya låtar nu till ett uppträdande. vill ha lite kritik på texten ja skrev till en salsa låt. vi skulle skriva något om en dansupplevelse, och ja valde att skriva det som att ja var med i en tävling.. här e texten iaf: första paret ut, och de dansar en stund tog de ganska lugnt innan de åkte ut de börjar skylla på att alla andra var i vägen när sanningen är den att de dansa förjävligt andra paret upp och de pustar och andas kommer 3 steg och de snubblar och rammlar upp igen och de ska dansa så vackert de snurrar som fan tills killen rammlar i backen de får lämna dansgolvet, nu har de tagit slut! sista paret uuuuuut då vare dags för mig och mitt sällskap tar min jessica i handen och allt känns bra så vi glider över golvet som en svävare fattar inte varför de andra 2 ens tävlade så vi fortsätter dansa och alla flockas kring scen och alla pengar och pokaler, ja de plockar vi hem! jaja.. ge mej kritik! låten är redan inspelad som en test, kanske kommer upp senare! päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|