Johan bedriver matorgie (du har aldrig sett detta)
Jag var hungrig här ikväll och jag kände att jag var tvungen att göra något av min kreativitet. Så njut av mitt mattema. Damen, får jag bjuda dig på middag på söndagkväll Klockan åtta är du välkommen till min hönskartell sött, surt, beskt, salt, starkt det är en smaksak förbered dig på mycket käk för jag är ett matvrak vi dricker bara skumpa och vin så släng ölglasen och vi inleder våran kväll med ett gäng grönsaker Törstig? ta ett glas vitt och en klase vindruvor för att sedan ta förrätten ett helstekt svinhuvud toppad med fyllda fikon och ett par hekto russin vi varvar in med en cola au lait och äppelmuffin och äter en makaronipudding med smorda krutonger mums mums! du måste smaka av den goda buljongen som är en smaksensation i en av mina renskavskakor jag vet, det är gott och att du får mersmak av dom jag ska plocka fram ett revbensspjäll av jakbukar du och jag ska ju våldsäta tills vi blir magsjuka men vad säger du? Du kan inte redan vara jättemätt bara lite till vi ska ju just börja våran efterrätt ett jordgubbsfält nermixat med gatans kära glassbil jag ser att du gillar det, du får äta ett lass till sist men inte minst så dricker vi vin och lite kex och avslutar våran matorgie med en timma livligt sex
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|