I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bob - bob dör.. en gammal text hehe

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-06-01 15:46

bob - bob dör.. en gammal text hehe

bob de va ju ja. de va inte så ofta jag va glad..ibland tänkte ja på duma saker som att ta gröna blad elle bara dö.. ingen skulle vell sakna den stakars killen som ingen såg inte e de vell nån som kommer att komma ihåg.. folk kommer seja bob han dog han hoppa från en bro nu kan vi festa i lugn å ro..

BoB´s jobb va som städare på helgerna han körde runt i en så kallad bil ibland va han så trött att han körde på tomater å fil..
han va så vilsen att ingen brydde sej om honom han var helt osynlig han försökte fixa en tjej att leva me men dom trodde han bara va ute efter ett ligg.. stackars pojk han va så lessen å depremerad att han börja röka cigg. ibland tänkte han på hash han tänkte kanske smakar det som glass...



ingen såg den här stackars liilla pojken som sökte efter fred å en tjej att leva livet me..men hela hans liv har vart sne..han viste inte längre vem ha va ingeh viste heller om han va arg elle glad. men nu sitter han vell uppe i himlen å tittar ner på oss när folk tror dom e tuffa för att dom tar sitt första bloss..


en dag satt han på ett cafe... en kille kom fram han hadde rökt han va helt sne.. bob blev inte rädd alla trodde de eftersom han var luffarklädd.. bob ställde sej upp å visade att även om man va liten så skulle man vara tuff.. han tände sin lilla cigaret å sa till killen att sluta röka för ja vet att ditt liv inte alltid har vart lätt.. dom satte sej ner å börja prata.. bob ropa på killen som jobba å sa.. ta fram en kaka... killen som bob satt me tog å åt upp kakan han åt som om han alldrig ätit förr sen gick bob till en bro hoppa ner medans han va i luften sa han.. ja bryr mey inte om ja dör för att de e ingen som ser....

ingen såg den här stackars liilla pojken som sökte efter fred å en tjej att leva livet me..men hela hans liv har vart sne..han viste inte längre vem ha va ingeh viste heller om han va arg elle glad. men nu sitter han vell uppe i himlen å tittar ner på oss när folk tror dom e tuffa för att dom tar sitt första bloss..


nu e bob död som han sa.. mitt liv de sög.. inte trodde på honom ingen brydde sej för alla hadde vell nån att leva me.. kanske sin tjej elle kanske va dom gay.... inget vet va han hadde i sitt hjärta förutom smärta.. de va som en stor kniv i hans hjärta.. men nu e han med gud å gud tar hand om han.. jag vet att han kan...

stackars pojk han ville att alla skulle va snälla men själv så va han me duma folk... svenskarna trodde att han inte kunde svenska å behövde tolk...å när folk skoja me han att han gick i svenska tre så blev han helt sne.. han tyckte inte om det folk sa..för han trodde att folk trodde att dom va så bra.. å alla ville att bob skulle dra

Inlägget flyttat av GAIA, 01-06-2005 - 18:06

du såg inte min värld som liten
Du var inte heller upp växt i skiten.
Kvar glömd i kvarteret ensam o sliten..:'(