kekke - våra hjärtan tog skilda vägar
jaru .. skriver av mig lite! kritik vad som var bra/dåligt .. vad jag ska förbättra och träna på .. Peace and love .. ha en trevlig natt jag tittar mot himmlen och fäller en tår vill flyga bort med vinden bara långt här ifrån Du var mitt allt men du försvann iväg från mitt liv snälla kom tillbaka så kan vi åter skapa nått fint minns du inte våran tid? alla dagar Å sena nätter tillsammans men nu saknar jag dig,dina läppar Å hur du andas.. vi delade På ordet kärlek,Jag tog kär Å du tog lek Hade ett hopp på Framtiden ..men jag hade fel vi bråkade vi slogs vi var osamms,varför spårade de ut? jag satt å vänta Å gjorde mig berädd för att de skulle ta slut Så du försvann våra hjärtan tog skilda vägar jag kan inte leva utan dig,Du är ju Allt jag Älskar! jag är fängslad ..kvar här ensam för att vänta på dig Tiden har passerat och Lågan har slocknat inom mig.. jag kommer aldrig sluta sakna dig,Du var Å är min gudinna jag älskar dig föralltid även fast tårnarna kommer sluta rinna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|