Det kallas smärta! Astmatic
Det kallas smärta Jag lägger dessa rader för att ge dig tröst/ Jag lägger dessa radar för att stenen ska släppa ifrån mitt bröst/ Jag lägger dessa rader för att jag inte vill att du ska lida/ Jag lägger dessa rader för att jag står på din sida/2x Vers 1: Det startade skit fint jag trodde ni skulle leva lyckliga i alla era da’r/ dom dagarna ni blev ett par/ det gick snett nånstans å de blev bara du kvar/ tycker fett synd om dig men hoppas att du inte går ur det här svag/ du vet de som inte dödar det härdar/ blir nog bäst om ni lever vidare i 2 helt olika världar/ hon träffa en annan...någonstans blev det en tvist/ den hon träffa var visst din kompis/ du mår dålig av det som kärlek kan orsaka/ det var lågt å du vill inget hellre än att hon kommer tillbaka/ det är vad du hoppas. men jag tycker du är värd någon bättre/ men att lämna någon man älskar är inte lätt det/ Vad ska man göra i den här situationen?/ Antingen börja om på nytt, börja diskussionen/ Jag vet att du skulle kunna göra allt för denna tjej/ Men för all del låt det här inte vara slutet för dig/ Stå upp för dig och var stadig/ Framtiden kommer att bli bra fast den kanske för tillfälligt är suddig/ Ref : Jag kör den för att ge dig tröst/ Jag kör den för att stenen ska släppa ifrån mitt bröst/ Jag kör den för att jag inte vill att du ska lida/ Jag kör den för att jag står på din sida/2x Vers 2: Livet har alltid varit hårt kompis det är inget som vi kan förändra/ Men du kan börja om på nytt, låt vinden vända/ Jag vet att du känner en enorm besvikelse för detta/ Men låt inte en tjej knäcka dig, bortse från ditt hjärta/ Åtminstone för stunden, för jag vet att du älska henne/ Men den stora frågan är, vad hände?/ Jag vet att du har det svårt just nu, radera ut sorgen som du känner/ Och börja om på igen, vänta på att nåt nytt händer/ Så lyd mitt råd och skaffa en ny kontakt snarast möjligt/ Och tänk såhär, mitt ex hon va löjlig/ Då först har du återhämtat dig från skuggornas land/ Och ****** har återvänt, lova då att ge mig din han/ Ta livet som det kommer, det kommer bli bra/ Jag lovar grabben, det kan börja redan idag/ Men ta det lugnt du vill väl inte att samma sak ska hända igen?/ Men tappa inte greppet så kanske vi ses min vän/ Ref : Jag kör den för att ge dig tröst/ Jag kör den för att stenen ska släppa ifrån mitt bröst/ Jag kör den för att jag inte vill att du ska lida/ Jag kör den för att jag står på din sida/ 4x THX TWR!
Älskar att älska hatet!
www.znapmusic.com/r3a
|