ATC- Saknadens onda krafter
ingen inspiration men insmord i irritation närmar mig slutstation gränsen är här jag faller här slutet av en till missär början av ytterligare ytligheter att slita isär känner hur kraften dör ut för ut min hand för att få kraft för utan huvet på skaft vet jag att man aldrig kommer ifatt sin utveckling till slut slutar man komma ut man håller ut utan att veta hur hopplösheten kletar sig fast som en sketen tapet men hopp, löser en del av problemen en delaktighet i felet delar känslor isär det här, är känslan av oändliga begär jag ser dig i ögat men hör det inte lyssnar på orden men ögonen talar halar sig undan och håller undan den sanna delen av verkligheten verkligen en igenkänd främling som ändrat benämning från vackert till fult jag blir helt sjuk vill att känslorna ska sluta plåga mig såhär alla kära minnen sågar mig isär men tanken består genom att stå på når man till slut en nivå då ridån hissas upp igen med en lyckoseger då kan man komma ihåg från en positiv synvinkel just för tillfället vinklar man allt och klandrar allt på den andra sidan men kanske redan imorn kommer jag igång på det nya spåret så jag kan börja på ett nytt problem som river mig isär
~~~War, Hate & Confusion~~~
|