RMK - Vindarna vänder
en liten text bara.. vet inte om ja ska spela in den eller inte.. men kommentera gärna vers: Livet vänder, å allting är åt helvette dagar av sorg, ja har mått bättre mina tankar å minnen förstör allt som e bra sabbar de ja har, tar bort de glada som va kvar lever i trygghet, men va händer sen? mitt liv är smärta, å klart ja känner den förstår inget längre, allt är dolt i dimma svaren är gömmda, å jag frågar stilla vad gör ja här? vad är meningen med mitt liv? varför mår jag som jag mår? varför blir allt som de blir? svara nån, mina känslor blir för många jag fäller en tår, över allt som jag ångrar ber om hjälp, men ingen som kan hjälpa ingen som förstår, mitt problem eller min känsla en grop i magen, en stor klump i halsen livet är en vals, men jag kan inga steg till dansen reff vinden vänder, de blåser kallt jag fryser och jag börjar tappa greppet om allt pulsen sjunker, ja faller ner å dör vill leva liten tid till, men de finns inget kvar att leva för vers: tvinar bort i känslor av ondhet å svek står vid livets brant, men vågar inte titta ner varför jag och varför just nu? varje dag när ja vaknar vill jag bara somna om känslor som, att vakna upp i ett annat liv sova skönt å vakna upp i en helt annan tid livet är en strid, men jag orkar inte kriga jag fattar inte varför allt bra får mej att lida jag har en flickvän jag älskar henne hårt solen skiner men, livet är ändå svårt skolan väger tungt, jag orkar inte med de jag förklarar för folk, men ingen fattar va ja känner ensam, å de finns ingen som förstår förstår inte själv, varför ja mår som ja mår år efter år, lever jag med samma känsla känslan av att ja mår skit men de finns ingen som kan hjälpa droppa en kommentar.. peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
|