n0xn - Du var mitt allt
Du var min, du var mitt allt, jag rös när jag hörde ditt namn- Nu är du borta, iallfall för stunden, det kan inte vara sant- men som tur är smälter tillslut alla floder samman - samma gäller oss, vi kommer återigen att finna varandra- varje gång vi delas från varandra, blir sura på varandra - Väljer vi tillslut samma gamla glöd för att åter tända våran flamma - jag associerar till kärlek som motsatsen till smärtor, gråt och svek- vill vara säker på att du iallfall vet hur jag försöker se på det- letar efter lycka,och jag undrar hur fan folk prioriterar- för om man älskar någon kan man fan inte skita i han - livsfarlig, för ser man in i dina ögon drunknar man med detsamma - önskar att du kunde stanna oss mig, förevigt i min famn - och Visst.. du kan vara riktig förjävlig ibland - men man kan aldrig bli sur på dig, aldrig innerst inne- mjuka läppar, blont ljuvligt hår, när du kysser mig så står du på tå- våran låga har inget slut, öppnar min hjärta och låter värme flyger ut - Inte skrivit på länge, PLZ kom med lite kritik för en gångs skull ! :D
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|