dissen
ey lillis, du är 18år men knappt 1meter lång/ jag har inte hört nått bra från dig en enda gång. du faller verkligen för grupptrycket min lilla vän/ när va du egentligen hårdrockare o hata hiphop, det a inte länge sen.! du frågar jämmt om vi ska battla och om jag vågar/ kom igen här och nu, så ska jag krossa dina armbågar. mina rader är lika tighta som en rockare/ med dina skills lär du ha en framtid som plockare. försök inte med några trix nu din lilla rackare./ fan allt du säger är bait, jävla stackare. du är spinkig och blek som ett litet spöke/ det där e inte brajj, det e choklad cigg du röker. stick härifrån, vi vill inte ha din smitta/ du är tamejfan trögare än en torr fitta! haha! du är efterbliven och drygare än yes du har fan mindre iq än en snögubbes/ när du spelade in din skit sa du "detta är ju skit tungt"/ men bara så du vet så skratta alla bakom din rygg, så det e lungt! ni vet inte vem killen är, men jag vill bara veta vad ni tycker om rimmen osv.. gimme kritiiiiik! peace
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
|