ATC- Förvållandet av ett hemligt förhållande
ett hemligt förhållande till en främling förvållade en ohållbar framtidsplan som i början kändes förtrollande genomskådade allt det skadade la de drabbade delarna uppradade och sjöt ner en efter en vände massakern till en massa bra saker en öppningsscen åt en skara makabara nya smaker (men. smaken var som baken) ide'er tog form formen omkom medans somliga former formades om till ståtliga åsikter som, skildes åt från det vanliga, obehagliga normer som, inte passar dem som, vill anpassa sitt liv efter egen gång inte följa dem som, blir omprogrammerade till att stanna till i tänkandet och stå still i motvind motvilligt underordnade en stiligt ordnad fångenskap av sina egna personliga drag vaknade upp klarvaken i en dröm drömde bort saken glömde bort vart spaken till hållhaken låg i den HÖGA farten snart så växte hatet till alltet och inget va klart än från en euforisk utflykt till en flykt från konstiga uttryck ett utsmyckat lyckligt ansiktsdrag förvandlat till ett par intryckta kindben ett evigt sken omvandlat till ett sketet spel där omkretsen av ångest överskred alla översteg fångenskapen steg allt var fel illusion invation av egen tro uppstod ingen rationell accosiation kvarstod kvar stod en lurad idiot som gått tvärt emot lärt sig massor om bakfoten skrev noter i fel toner i sina kompositioner tomma konverationer blev definitioner om spioner som lyssnade av kontrollbehoven och tillsatte miljoner mer med hjälp av er som ser genom kameran jag känner av er! schitzofrena tankar ler ner mot fler klyvna er eller mig, menar vi.... eller jag.. inte vi va? va tysta! lyssna på mig! eller nej. ni finns ej. dra. hejdå..
~~~War, Hate & Confusion~~~
|