Bony - Softar
Ge gärna kritik...min första låt ... Bony - Softar vers 1 softar tar det lungt// sätter mig i bilen o sätter på nått tungt// bara fortsätter o bara glider runt// jag glider runt i min gentlemen stil// o brudarna blir galna när jag skickat min kärlekspil// för här kommer gangstern med bling bling// så flytta på er o spring spring så när jag kört på ett tag träffar jag på rap i käften o klicken// o säger tjena grabbar o höjer på musiken// Refräng: softar, det är vad jag gör varje dag// hänger med polare o spanar brudar precis som det ska va// vers 2 så jag är på väg in mot stan o ser en fin brud som ser ut bra// o tänker för mig själv henne måste jag ha// så jag går fram till henne o säger tjena hej jag heter Bony är du ledig nån dag// hon säger ok, o jag går vidare o träffar polarna o vi går o spelar lite basketboll// o spanar brudar o har skoj// men pratar också som vanligt mycket strunt// o bara softar o tar det lungt// Refräng: softar, det är vad jag gör varje dag// hänger med polare o spanar brudar precis som det ska va//
Bony the one that makes girls horney
|