Fylleskrivning va ska man säga?
skrik ut er vrede mot statens vede värdiga sätt/ att alltsid vilja ha rätt/ är vell alltid ett sätt att söka ett rätt mätt igt svar på en svår fråga/ så jag säger bara utan att lova/ att jag alltid ska rådfråga/ nån med bättre vett och ettikett/ så lätt för mig tt säga/ får jag bara säga utan att ljuga/ att jag är bäst det är ju till duga/ duger det för att spöa din fruga/ då är duju dum i huvet/ ludet som en björnröv/ röva bort en barnlös/ mamma/ åk runt i bilen utan att stanna/ kapa kroppen efter hennes panna/ stanna stedan vid en sjö och kasta liket och fiska med spö/ så ett frö och låt det växa/ skulle jag vara normal så skulle jag tro du var föhäxad/ utväxlad med ett litet trollbarn/ trollade bort dig som en trollkarl/ borstade rumpan bar och badade i ett badkar/ bardval/ en sån stor jävel/ som simmar runt och åker skidor i sälen/ hoppar över ett gupp och bryter nacken/ åker med vänster hjärnhalva rakt ner i backen/ snacken går/ och alla tror det går att vara lika bra som jag/ va som va/ och allt blir bara bra/ och det enda jag sa va alla vill vara jag/ bara sa inte snackade runt/ snackade strunt/ packade en bunt/ av kläder och prylar/ snackade skit och pushade sylar/ racka bilar/ det är ju ofte kul/ men vafan ska man köra utan några hjul/ jul och dansa runt granen/ alla får paket utom dom dumma barnen/ springa runt med barna ben/ bara ben/ bara ben utan rött kött/ nu blev det blött/ i byxan/ jag tar fram yxan och hugger dina systrar/ dom utan stora bystar/ är det nu du lystnar?/ eller ska jag sluta prata/ tjata och sluta gnata/ börjar knata/ ner mott stranden/ tar din ena hand i handen/ kroppen fattas men den kan man bada utan/ har du sett ondskan då hamnar man i rutan/ utan rutan utanför eller bara i tv rutan/ utan kläder/ endast iklädd läder/ ja se du lär dig/ att bruka ordern rätt/ visst det är inte lätt/ att lyda en bättre man/ en som kan/ en som vann/ och en som vet allt/ åker ner till nordpolen/ där är det kallt/ men då får man bara ta det kallt/ ballt som en långtradare på en liten väg/ med en minicopper i dess väg/ körd iväg ivägkörd och utkörd/ inte utbränd eller utnämnd/ till något bättre än en vas som är utställd/ i en lokal eller på bakong/ det är fotfarande kallt/ ta på en långkalsong/ och om du vill tänd en bong/ rök gräset och bli hög/ den jäveln tog där det dög/ ser hallucinationer alltså neondioder och skär av sin pulsåder/ sjukhuset nästa vi har ett sjukt bus att testa/ får jag fresta med ett rakblad eller det mesta/ annat krimskrams som man kan döda sig med/ eller rättare sagt ta självmord med/ till exempel en black and decker/ ne nu får det va slut jag tror det räcker/ bräcker din mentala mediala gräns/ lika blodigt som en kvinna som har mens/ äter en bunke fiskrens tan att vomera/ så om du klarar en borde du klara flera/ eller? det är du som väljer inte jag/ du och jag spelar faktiskt inte på samma lag/ a-lag eller a- lagare/ går nånting sönder får du laga det/ vem vet vad vi kan gjuta/ kanske en gangster maffia boss som
In the quiet words of the virgin mary: come again?
|